Ticker

6/recent/ticker-posts

6 λόγοι για τους οποίους το γράψιμο είναι καλό για την ψυχική σας υγεία

 Εάν θέλετε να ενεργείτε υπεύθυνα, πρέπει να προσέχετε πολύ τον εαυτό σας. Εάν δεν αισθάνεστε καλά, δεν θα μπορείτε να βοηθήσετε άλλους ανθρώπους, να είστε καλός σύντροφος ή φίλος. Γι 'αυτό είναι σημαντικό να φροντίζετε την ψυχική σας υγεία και να την κάνετε μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας.

Διαφορετικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους για να διατηρήσουν την ψυχική τους υγεία. Η δημιουργική γραφή είναι μία από τις επιλογές που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε. Εάν δεν είστε σίγουροι για το πώς η δημιουργική γραφή είναι καλή για την ψυχική σας υγεία, συνεχίστε να διαβάζετε. Ακολουθεί μια λίστα με 6 πειστικούς λόγους.

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά.

1. Εκκαθαρίστε το μυαλό σας

Όταν είστε αγχωμένοι ή ανήσυχοι, συνήθως δεν μπορείτε να επικεντρωθείτε σε οτιδήποτε άλλο. Ωστόσο, όταν προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε όλη την αρνητικότητα, βυθίζετε μόνο βαθύτερα σε αυτήν.

Αυτό συμβαίνει επειδή είναι πολύ δύσκολο να ελέγξετε τα συναισθήματά σας και να σκεφτείτε ευθεία σε τέτοιες στιγμές.

Ευτυχώς, η δημιουργική γραφή μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το μυαλό σας.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι:

  • αρχίστε να γράφετε
  • εξερευνήστε τα συναισθήματά σας
  • επανεξετάστε προηγούμενα γεγονότα
  • ταξινομήστε τις σκέψεις σας

Απλώς ξεκινήστε να γράφετε και μην κοιτάτε πίσω. Γράψτε για το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σας και αφήστε το. Μην σκέφτεστε πάρα πολύ ή αναλύστε τα λόγια σας.

Με αυτόν τον τρόπο, θα καθαρίσετε το κεφάλι σας και θα μπορείτε να ηρεμήσετε. Ως αποτέλεσμα, θα νιώσετε λιγότερο σύγχυση και χαοτική.

2. Επεξεργασία αντί για καταστολή

Οι περισσότεροι από εμάς τους αρέσει να ενεργούμε δυνατά και να μην μας ενοχλούν τα «μικρά πράγματα». Ωστόσο, είναι αδύνατο να ελέγξετε τι σας ενοχλεί και πόσο.

Γι 'αυτό κάθε φορά που προσπαθείτε να παραμείνετε δυνατοί και να μην αφήσετε τα πράγματα να σας φτάσουν, στην πραγματικότητα:

  • καταστολή των συναισθημάτων
  • συσσωρεύοντας την αρνητικότητα
  • χτίζοντας άγχος

Η δημιουργική γραφή θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά σας, να τα ορίσετε και να τα επεξεργαστείτε. Θα σας διδάξει πώς να επανασχεδιάσετε τις σκέψεις σας .

Αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά σας αντί να προσπαθήσετε να τα κρύψετε. Η επεξεργασία των συναισθημάτων σας είναι υγιής και μία από τις προϋποθέσεις για ισχυρή ψυχική υγεία.


3. Μειώστε το άγχος



Μερικές φορές, χρειαζόμαστε μόνο κάτι για να βγάλουμε λίγο ατμό. Διαφορετικά πράγματα λειτουργούν για διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά η δημιουργική γραφή μπορεί να είναι το τέλειο πράγμα για εσάς.

Εδώ είναι η συμφωνία:

είσαι στο άγχος

  • χρειάζεστε κάποιον να σας ακούσει
  • δεν θέλετε κανένας να σας κρίνει ή να σας λυπάται
  • Απλώς γράψτε το και χύστε την ψυχή σας.

Μπορείτε να γράψετε για οτιδήποτε σας ενοχλεί και απλά να το βγάλετε από το σύστημά σας. Στη συνέχεια, θα αισθανθείτε ελαφρύτερα και ανακουφισμένοι.

Η χρήση της δημιουργικής γραφής ως ανακούφιση από το άγχος μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής για την ψυχική σας υγεία.

4. Πρακτική συνέπεια

Η δημιουργία υγιών συνηθειών είναι σημαντική. Παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχική σας υγεία και πρέπει να εργαστείτε για να είστε υπεύθυνοι.

Η δημιουργική γραφή παρέχει την ευκαιρία να δείξετε ότι είστε έτοιμοι να εργαστείτε στον εαυτό σας.

Πρέπει να υποσχεθείτε στον εαυτό σας:

κάθε μέρα

  • θα γράφετε κάθε μέρα, ακόμα κι αν είναι μόνο μερικές προτάσεις
  • θα μείνετε αποφασισμένοι

Η ενεργή εργασία στον εαυτό σας θα σας δώσει το θετικό κίνητρο που χρειάζεστε. Θα δείξετε αυτο-υποστήριξη και πεποίθηση ότι μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές που χρειάζεστε.

Μπορείτε ακόμη και να μοιραστείτε την εμπειρία σας με δημιουργικό γράψιμο με άλλους, σε μια ανάρτηση ιστολογίου ή σε κοινωνικά μέσα. Ρίξτε μια ματιά σε αυτούς τους ιστότοπους διατριβής σε περίπτωση που χρειάζεστε κάποια βοήθεια για να γυαλίσετε το γράψιμό σας.

Αυτό θα σας κρατήσει θετικούς και ανυψωμένους.

5. Δείξτε την Αυτο-Αγάπη



Η αυτο-αγάπη είναι ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να εξασκηθείτε και να δείξετε ενεργά τον εαυτό σας. Πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας την αγάπη, την υποστήριξη και τη βοήθεια που θα θέλατε να σας δώσουν άλλοι.

Ξεκινήστε λοιπόν με τον εαυτό σας και γίνετε πιο καλοί και στοργικοί στον εαυτό σας κάθε μέρα.

Χρησιμοποιήστε δημιουργική γραφή για:

  • γράψτε θετικές επιβεβαιώσεις
  • γράψτε τους στόχους και τις επιθυμίες σας
  • ενθαρρύνετε τον εαυτό σας
  • παρακινήστε τον εαυτό σας
  • γίνε η δική σου έμπνευση
  • ονειροπόληση

Κάνε ό, τι σε κάνει ευτυχισμένο και δείξε στον εαυτό σου την αγάπη που σου αξίζει.

Χρησιμοποιήστε τη δημιουργική γραφή ως έναν ασφαλή χώρο και μην παραμείνετε θετικοί απέναντι στον εαυτό σας. Αυτή θα πρέπει να είναι η πλατφόρμα σας και η στιγμή σας για να βρείτε κάποια θετικότητα κάθε μέρα.

6. Κατανοήστε καλύτερα τον εαυτό σας

Όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα ψυχικής υγείας όπως κατάθλιψη ή άγχος, θα ήταν μάλλον χρήσιμο να αναγνωρίσετε τι σας προκαλεί να το ζήσετε.

Ωστόσο, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουμε τι συμβαίνει στο μυαλό μας και τι οδηγεί σε προβλήματα ψυχικής υγείας.

Ακόμα, η δημιουργική γραφή μπορεί να κάνει θαύματα όταν πρόκειται για την καλύτερη κατανόηση του εαυτού σας και γι 'αυτό:

  • παρακολουθείτε τα καθημερινά σας συναισθήματα
  • τρέχετε ένα είδος ημερολογίου
  • κρατάτε ένα αρχείο των επεισοδίων ψυχικής υγείας σας

Με απλά λόγια, μπορείτε να διαβάσετε ξανά όσα έχετε γράψει για μια συγκεκριμένη περίοδο. Αυτό θα σας διδάξει ένα ή δύο πράγματα για τον εαυτό σας:

  • τι προκαλεί τα αρνητικά σας συναισθήματα
  • έχεις κάνει κάποια πρόοδο με την πάροδο του χρόνου
  • τι σε πονάει περισσότερο
  • τι σε κάνει να νιώθεις καλύτερα

Εάν καταλαβαίνετε καλύτερα τον εαυτό σας, θα είστε σε θέση να εργαστείτε στον εαυτό σας και να σημειώσετε κάποια πρόοδο. Αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα ψυχικής σας υγείας.

Τελικές σκέψεις

Η ψυχική σας υγεία είναι κάτι που πρέπει να εργαστείτε. Πρέπει να επενδύσετε την ενέργεια και το χρόνο για να δώσετε στον εαυτό σας την υποστήριξη και να βοηθήσετε τον εαυτό σας να ξεπεράσει οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίζετε.

Η παραπάνω λίστα θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δημιουργική γραφή. Χρησιμοποιήστε το ως έμπνευση και ξεκινήστε να γράφετε για να βελτιώσετε την ψυχική σας υγεία.

Βιογραφικό του συγγραφέα. Η Daniela McVicker είναι συντάκτης του Essayguard. Έχει μεταπτυχιακό στην Αγγλική Λογοτεχνία και είναι πραγματικά παθιασμένη με την εκμάθηση ξένων γλωσσών και τη διδασκαλία. Η Daniela συνεργάζεται με τους μαθητές βοηθώντας τους να αποκαλύψουν το ταλέντο γραφής και να βρουν ένα αληθινό κάλεσμα.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια