Η κρίση της πανδημίας μπορεί να προκαλεί τεράστιες οικονομικές επιπτώσεις, όμως γεννάει πρωτοβουλίες και συνεργασίες που δεν είχε μέχρι στιγμής γνωρίσει ο ελληνικός τουρισμός. Ετσι, το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, η Marketing Greece και ο chief creative officer της κυβέρνησης, Steve Vranakis, λάνσαραν την Πέμπτη την πρωτοβουλία Greece From Home, με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της χώρας διεθνώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Με βασικό μήνυμα «Από το σπίτι», η πρωτοβουλία, μεταξύ άλλων, προσκαλεί το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να παραμείνει σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και να ανακαλύψει τις ομορφιές της χώρας. Ο ΕΟΤ προχωρεί άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας, ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού COVID-19.

«Στις συγκλονιστικές ημέρες που διανύουμε, ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται περισσότερο από ποτέ τη συνεργασία και την ένωση των δυνάμεων όλων μας, με σκοπό να στείλουμε μήνυμα αισιοδοξίας, ελπίδας και αναμονής για την επόμενη ημέρα σε όλον τον κόσμο», σημείωσε η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, που υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.



Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης επισήμανε πως «διατηρούμε την επικοινωνία με τα κοινά μας, με βασικό μήνυμα “Από το σπίτι, μέσα από το σπίτι μας”, δηλαδή τη χώρα μας και όσα η Ελλάδα πρεσβεύει σε ιδέες, αξίες, εμπειρίες». Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, συμπλήρωσε, το γεγονός ότι «σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάζονται άψογα και δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς για να δώσουν εγκαίρως το στίγμα του ελληνικού τουρισμού σε ένα δύσκολο παρόν, προετοιμάζοντας παράλληλα
την επόμενη μέρα».

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον chief creative officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis, και τις δημιουργικές ομάδες του, Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και την Google.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε πως «προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι». To βίντεο λανσαρίσματος της πλατφόρμας βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση 
. Είναι χαρακτηριστικό πως και η παρουσίαση της ενέργειας έγινε με τηλεδιάσκεψη, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι συνεργαζόμενοι φορείς.

Έντυπη | kathimerini



Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη