«Πήρα μια βαθιά αναπνοή και άκουσα την παλιά αγκαλιά της καρδιάς μου είμαι εγώ είμαι εγώ». - Sylvia Plath

Η αναπνοή είναι ένα από τα πιο ισχυρά περιουσιακά σας στοιχεία για να παραμείνει ισορροπημένη σε όλα τα σκαμπανεβάσματα της ζωής.




Χρησιμοποιώντας την αναπνοή σας, μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τη φυσιολογική σας κατάσταση. Λαμβάνοντας εσκεμμένα δύο ή τρεις διαφραγματικές αναπνοές διαδοχικά, μπορείτε να εξουδετερώσετε τις αντιδράσεις διέγερσης του στρες που εμφανίζονται στο σώμα σας όταν γίνετε ανήσυχοι, θυμωμένοι ή συγκλονισμένοι. 

Εδώ είναι ένας εύκολος τρόπος να μετακινηθείτε στο διάφραγμα: αναπνέετε εντελώς, μόλις ολοκληρωθεί ωθήστε ακόμα λίγο περισσότερο αέρα, η επακόλουθη εισπνοή σας θα προέλθει από το διάφραγμα σας.

Με την πρόσβαση στην αναπνοή σας, μπορείτε επίσης να επηρεάσετε θετικά την κατάσταση του νου σας. 

Η αναπνοή σας μπορεί να σας βοηθήσει να στρέψετε το μυαλό σας μακριά από τις παραμορφωμένες σκέψεις (να ανακατεύετε / επαναλάβετε το παρελθόν ή να ανησυχείτε για την πρόβλεψη του μέλλοντος) και να επιστρέψετε την προσοχή σας στην παρούσα στιγμή, όπου έχετε πραγματικές επιλογές.

 Κάθε φορά που παρατηρείτε ότι το μυαλό σας είναι πιασμένο σε μια ανησυχητική σκέψη, απλά φέρτε την συνείδησή σας στη διαδικασία της αναπνοής σας που εισέρχεται και εξέρχεται από το σώμα σας και θα μετατοπίζετε το μυαλό σας πίσω στο εδώ και τώρα.

Όσο είστε ζωντανοί, η αναπνοή σας είναι πάντοτε προσβάσιμη ως άγκυρα, ως βάση. Η πιο προκλητική πτυχή της χρήσης της δύναμης της αναπνοής σας είναι να θυμάστε να την έχετε πρόσβαση!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη